vrijdag 21 mei 2010

Star Collection mal

Zag deze kaart op de verpakking staan van de malnr PD0013 en dacht kom laat ik hem ook eens maken vond (vind) hem wel leuk maar ik moet er nu wel bij zeggen dat ik het kaartje erg klein vind kwa formaat.Verder vind ik de kleuren erg mooi bijmekaar komen ik heb allen het midden vlak open gelaten omdat er op het ogenblik erg veel vraag is na tekstloze kaarten.Ook heb ik zelf een rand met een pons van Martha Stewart er bij gedaan en een andere bloem.Vind het echt wel een gezellig kaartje hoor het snoesje heeft namelijk lekkere zomerkoninkjes en ja een mand met nog meer lekkers er in .Encht om het weekend er op uit tetrekken.

1 opmerking:

  1. Lekker vrolijk kaartje geworden Gonny! Past goed bij dit zonnige weer hé? groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie reacties
En tot een volgende keer.