woensdag 2 juni 2010

Een bloemetje

Weer eens een ander kaart model gebruikt. Ik Had dit model gezien op èèn van mijn clubjes en vond het wel wat om dit een keer te maken.
Ik heb hier voor de mal van starcollection gebruikt nr PD0013 en madeira garen gebruikt. Karton van papicolor.De hartjes van de bloem heb ik opgevult met een brad pennetje mini.Zo dit was het kaartje voor vandaag ik ga er nu weer van door om mijn volgende borduurtje aftewerken dan kan ik die weer plakken morgen. Fijne avond en tot ziens maar weer.

2 opmerkingen:

  1. Hoi die Gonny,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Echt vrolijke zomerkleurtjes en dan van die leuke blommegies er op.

    Op mijn Blog staat een Award voor je;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart Gonny!!
    Superkleurtjes heb je gebruikt.
    Enne.... bedankt voor je award hè. Ben d'r superblij mee

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie reacties
En tot een volgende keer.