woensdag 18 januari 2012

Happy Birthday

Dit is mijn 2e kaartje wat ik heb gemaakt en in heb gekleurt met derwent kleurpotloden.IK ga niet opnoemen wat ik allemaal heb gebruikt want ik heb van alles bij mekaar gezocht wat ik nog had.ook heb ik Tilda zelf op het bankje gezet en ja in èèn keer volgens mijn goed.

Ook wil ik nog even vertellen dat ik haast bij niemand op het blog kan reageren de eerste blog met openen gaat prima maar een reactie kan al niet meer hebben er meerdere hier last van????????????
groetjes maar weer

5 opmerkingen:

  1. ptachtige kaart, mooie kleurtjes Gonny!!
    Ja ik had er ook last van hoor.
    Ons Sandra heeft FireFox geinstalleerd en nu heb ik nergens geen last meer van en kan weer overal een reactie achterlaten. Heb van sommige mensen ook gehoord dat als je google chrome installeerd, dat dan ook weer alle ellende over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Gonny. Geweldig. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gonny,

    Wat zit Tilda er fleurig en kleurig bij.
    Vind het een schitterend kaartje!
    Google chrome is het antwoord, tenminste, ik heb geen problemen meer sinds ik dat heb geinstalleerd.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Gonny.
    Op dit moment kan ik overal wel reageren. op de blogs.
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie reacties
En tot een volgende keer.